Strømeksperten

Strømsammenligningstjenesten elskling.no gir råd til norske forbrukere om strømavtaler og kommenterer utviklingen i det norske strømmarkedet.

Om strømeksperten

Gjennom elskling.no får vi unik innsikt i preferansene og valgene til norske strømforbrukere. I tillegg analyserer og kommenterer vi på ny statistikk om det norske strømmarkedet.

Strømeksperten gir informasjon og uttaler seg om:

• Norske forbrukeres strømpreferanser.
  • Forbrukertips om strømavtaler.
  • Fordeler, ulemper og prisvariasjoner mellom ulike strømavtaler.
  • Strømmarkedet ut ifra et forbrukerperspektiv, både statistikk og forventet utvikling.
  • Husholdningenes strømkostnader.
  • Det nordiske strømmarkedet.
Dette er noen av temaene strømeksperten jobber med. Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål som du lurer på om vi kan besvare.

Strømeksperten uttaler seg ikke om:

• Hvilken strømavtale som er best (Avhenger av kundens preferanser).
  • Hvilket kraftselskap som er billigst (Avhenger av kundens preferanser).
  • Strømproduksjon og kraftnettet.

anne.by-nazemi@elskling.no

Om elskling.no

elskling.no tilbyr norske forbrukere et enkelt og objektivt verktøy for å sammenligne og velge strømavtaler, basert på individuelle forutsetninger og preferanser. elskling.no er kostnadsfritt for forbrukeren. Tjenesten ble først lansert i Sverige av fem gründere, som så behovet for en uavhengig sammenligningstjeneste av høy kvalitet, som øker transparensen på det nordiske kraftmarkedet. Fra starten av 2007 har elskling.se hjulpet mer enn 700 000 svensker å sammenligne og bytte strømavtale.