Vis: Valgt melding   10 nyeste   2021   2020   2019   2018   2017   2016   2015   2014   Tidligere år

Bytt strømavtale via Elskling och konkurrere om en iPad

Nå er vår populære konkurranse tilbake. Siden starten i 2014 har hele 54 heldige kunder vunnet en iPad, og det blir flere! Hvem vet, kanskje du blir den neste personen som får en iPad sendt hjem til deg?

Hva må du gjøre for å delta i konkurransen?

For å få sjansen til å vinne en iPad, må du først gjøre en sammenligning via Elskling.no og deretter velge den strømavtalen som passer deg best. Etter registeringen trenger du bare å svare på noen få enkle spørsmål. Superenkelt med andre ord! Å delta i konkurransen er selvfølgelig helt gratis.

Hvordan gjøre en prissammenligning via Elskling?

Start med å fylle ut postnummeret ditt. Når det er ifylt, får du svare på 5 spørsmål. Spørsmålene er blant annet hvilken type bolig du har, bor du i en villa eller leilighet og hvilket årlig forbruk du har. Vet ikke hvilket årlig forbruk du har? Ikke bekymre deg, Elskling vil hjelpe deg med å beregne ditt estimerte årlige forbruk for deg.

Når du har svart på disse spørsmålene, kommer du til prisvisningssiden. Der kan du se enten den billigste strømavtalen for deg eller selskapet med høyest kundetilfredshet, avhengig av hvilken sortering du har valgt å vise. Hvis du finner en strømavtale som er billigere enn hva du har nå, velger du den og fullfører registeringen. Nå er du i konkurransen med en sjanse til å vinne en iPad.

Hva skjer hvis jeg vinner?

Vinner du konkurransen, blir du kontaktet av Elskling. Vi sender deretter den nye iPaden hjem til deg!

anne.by-nazemi@elskling.no

Sammenlign strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale – enkelt og kostnadsfritt. Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Videre